torsdag 21. april 2011

Nytt stuemøbel!




LOVE IT!

18 kommentarer:

  1. Har nå kost meg med bloggen din - dere har det veldig fint hjemme hos dere:) Stilrent og kreativt - vil gjerne bli med deg videre!!
    og GOD PÅSKE ikke minst ;);)

    SvarSlett
  2. Kjempefint skap! Forstår godt at du er fornøyd:) Riktig god påske:)

    SvarSlett
  3. Det var lekkert!

    Ønsker deg en videre fin påske:)

    SvarSlett
  4. Virkelig et flott skap!
    Følger bloggen din og jeg må si dere har et flott inspirerende hjem :-)
    God påske!
    Klem Karianne

    SvarSlett
  5. Flott skap!! :) Nyt siste fridagene! klem Anine

    SvarSlett
  6. Takk for hyggelige kommentarer alle! Anine: hvilke fridager? Jeg har jobbet hver dag i hele påska jeg.. og nå skriver jeg oppgave! Men det gjør jeg da også på verandaen i kveldssol og da er det greit!

    SvarSlett
  7. Det var et nydelig skap. Så flott med noe mørkt i interiøret også:D

    SvarSlett
  8. Hei hei! jeg lurer litt ang spottene dere har montert på kjøkkenet, hvilke spotter har dere valgt og hvordan har dere fått de så pent inn i hyllene? vurderer sterkt samme løsning selv:)

    SvarSlett
  9. Hei Mari: spottene er bestilt sammen med innredningen fra kvik. Hyllene har allerede hull og kanaler til ledningene slik at dette er integrert. De koster litt ekstra, er LED og trenger trafo som må ligge synlig desverre over hylla. OBS OBS. Dette tok elektriker LAANG tid å montere opp, så systemet blir fort dyrere en tenkt! Men vi er veldig fornøyde med resultatet da!

    SvarSlett
  10. Takk for svar:) og det høres jo litt arbeidsomt ut å fikse selv i alle fall. Vi driver og ser litt på led-lyslister også, ser ut som det finnes en del bra på markedet.

    SvarSlett
  11. Grattis med nytt Summer-skap. Passet perfekt inn i ditt vakre hjem;o)
    Maliva

    SvarSlett
  12. Hei. En award sendes til deg, se i bloggen min om du er intr ;)

    SvarSlett
  13. Så lekkert skap!! Fargen på veggen heter "industriell grå", veldig fornøyd med den :-D

    SvarSlett
  14. Har lagt merke til det skapet i butikken, veldig stilig! Likte kjempegodt teppet du har kjøpt også. Kunne tenkt meg et slikt et... :-) Har lagt meg til som følger, liker din stil!

    SvarSlett
  15. Så fantastisk flinke dere er :)
    Har sittet her å titten en stud på denne flotte og inspirerende bloggen!!

    Riktig god helg!

    Klem
    Christine

    SvarSlett